ARAMA

İnsanlık İçin, İnsanlığa Hizmet


Bu Sitede Ara Google Arama

21 Aralık 2014 Pazar

ArcGIS 10 İndir


ArcGIS 10 Full Sürüm İndir












Programın tüm coğrafya ile ilgilenen ve coğrafya çalışmaları yapan insanlara faydalı olması amaçlanmıştır.
Tarafımca Windows 7 / 8.1 işletim sistemlerinde denenmiştir.

1. Part  İNDİR
2. Part  İNDİR
3. Part  İNDİR
4. Part  İNDİR
5. Part  İNDİR

ArcGIS 10 Eğitim Dokümanı İndir

Rar Şifresi:   MScomputer
Yandex Diskten Daha Hızlı Dosya İndirmek İçin Buraya Tıklayın

Harita yapımında yardım almak için E-mail atabilirsiniz.
mustafasagir63@gmail.com
CBS PROGRAMLARI KURULU PC 
(ARCGIS, ERDAS, MAPINFO)
Programları kurulu ve sorunsuz çalışan
Bilgisayara ihtiyacı olanlar mesaj atabilir




Kurulum Videosu

38 yorum:

  1. hocam localhost ta hata veriyor

    YanıtlaSil
  2. kayıt defterinizi temizleyin o şekilde deneyin

    YanıtlaSil
  3. hocam localhos hatası genellikle eski kurmuş olduğunuz ArcGIS dosyalarının kalıntısının kalması sonucu meydana gelir. iobit uninstaller gibi bir programla ArcGIS ı kaldırın ve kayıt defterinizi temizleyin ardından tekrar kurunuz sorun çözülmezse PC ye format atın kesin çözümdür.

    YanıtlaSil
  4. localhost kurulmuyor ( kayıt defteri temiz olduğu halde)

    YanıtlaSil
  5. az önce adsız isminde yorum yapmıştım. localhost kuruluyor hocam özür dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil sorununuzun çözülmüş olması sevindirici. çalışmalarınızda başarılar dilerim

      Sil
    2. hocam kayıt defteri temiz hatta format dahi attım ama localhost hata veriyor yardımcı olur musunuz

      Sil
  6. hocam bende son ilemi yaparken hata veriyor localhost is an ivalid hostanme diye ne yapalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce kurduğunuz programın kalıntıları buna sebep olur. Programı kaldırın. Kayıt defterini temizleyin. Videodaki adımları uygulayın.

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Hocam bilgisayarım yeni formatlı sayılır. Lisans kurup crack yaptıktan sonra lisans yöneticisinden lisans servisini durdu'a tıklıyorum falat hiçbir işlem olmuyor. Lisansı tekrar oku dediğimde ise hata veriyor. Haliyle devamında da program çalışmıyor. Sorun ne olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işletim sisteminizi ve driverlarınızı güncelleyin, programı videodaki gibi tekrar kurun

      Sil
    2. Hocam hepsi güncel, başka ne sorun olabilir?

      Sil
    3. normal şartlar altında sorun çıkmaması lazım. çünkü biz aynı yöntem ile yaklaşık 50 bilgisayarda kurduk ve halen kurmaya devam ediyoruz. en baştan tekrar başlayın derim

      Sil
  9. Hocam Çok Teşekkürler. Mükemmel faydalı bir paylaşım.

    YanıtlaSil
  10. hocam kml dosyasını attımda layerlarda pindex çımıyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://mustafasagir.blogspot.com.tr/2015/10/cad-reader-netcad-dosyalarn-arcgiste.html?m=1
      Linkten programı indirin kurun kml sorunsuz açılacaktır

      Sil
    2. teşekkürler hocam kml dosyasını netcad 5.1 açmanın yolu varmı peki

      Sil
  11. peki hocam teşekkürler peki kml dosyasını netcad 5.1 açabilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kml dosyasını Arcgis ya da MapInfo ile açın ncz olarak kaydedin. Kaydettiginiz ncz dosyasını netcadte açın

      Sil
  12. Hocam crack yaptim ama arctoolbar calismiyor lisans almaniz falan filan diyor lutfen yardimci ola bilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  13. hocam program kurulumu tamamlanırken error 1935 sorunu çıkıyor ve kurulum engelleniyor..neden kaynaklanıyor olabilir..benim pc wins8 32 bit.

    YanıtlaSil
  14. Hocam Merhaba,

    Cracki kurarken msvcr71.dll hatası verdi. Bu dosya sisteminiz de eksik diyor. Programı kurmayı bırakın hatayı dahi düzeltemedim. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. msvcr71 dosyasını kopyalayıp C diskinde programın kurulu olduğu dosyanın içine yapıştırın

      Sil
  15. Kardesim saolasın öncelikle program için cok işe yaradı ama pc yi kapatıp actıktan sonra lisansta sürekli hata veriyor. adminisratorden lisansı yeniden yazmaya falan calıssam da acılmadı bir türlü.'' provide your license server administrator with the following information'' böyle başlayan uyarı geliyor. ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Hocam Acil Yardım edin Hocam programı yükleyebilmek ve sağlıklı bir şekilde kullanmak için Kullanacağım bilgisayarın sistem gereksinimi ne olması gerekir. Dizüstü bilgisayar alacağım bu program için acil cevabınızı bekliyorum teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz 50 farklı bilgisayara kurduk hepsi de sorunsuz çalıştı. yani normal bir bilgisayar işinizi görür

      Sil
  17. windows 10 da kullanılabılıyor mu ?

    YanıtlaSil
  18. 10.4 sürümünde dosyaları rar dan çıkarırken şifre isteniyo yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  19. merhabalar, Acaba bu full versiyonu mudur? Bütün Extensionlar kullanabilir durumda mıdır?

    YanıtlaSil
  20. Mergaba Mustafa bey arcgis kurulu olmamasına rağmen kurulum sırasında hata alıyorum hatanın resmini link olarak bırakıyorum yardımcı olabilir misiniz ? http://i.hizliresim.com/5Lb4Md.jpg

    YanıtlaSil
  21. localhost ta hata veriyor. kayıt defterini temizlememizi söylemişsiniz. tam olarak nereden temizlendiğini söylermisiniz

    YanıtlaSil
  22. crack kurarken hata verdi. eksik dediği dosyayı dediğiniz gibi c de ArcGIS klasörünün içine kopyaladım ancak hala eksik diyor. ne yapmam lazım acil yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  23. indirme işlemini tum partları indirerek mi gerçekleştiriyoruz. 1.parta tıkladım farklı bi sayfaya yönlendiriyor

    YanıtlaSil
  24. mustafa hocam arcgis 10. windows 7 de kurulabilir mi . hiç denediniz mi ?

    YanıtlaSil
  25. Merhaba hocam Arcgis kurulumuna başlarken Erdas 9.2 kurulumu devam ediyor deyip kurulumdan çıkıyor Erdası daha önce yine buradan indirmiştim kurulumun ilkinde crack yapamamıştım ama 2. kurduğumda sorunsuz bir şekilde kurulmuştu, kapatıp açtım bilgisayarı ama sorun hala devam ediyor bir yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil

Tüm Hakları Saklıdır. MScomputer Kaynak Gösterilerek Başka Sitelerde Link Paylaşımı Yapılabilir