ARAMA

İnsanlık İçin, İnsanlığa Hizmet


Bu Sitede Ara Google Arama

4 Aralık 2014 Perşembe

ArcGIS 9.3 İndir

ArcGIS 9.3  Full Sürüm











Programın tüm coğrafya ile ilgilenen ve coğrafya çalışmaları yapan insanlara faydalı olması amaçlanmıştır.
Tarafımca Windows 7 / 8.1 işletim sistemlerinde denenmiştir.

1. Part İndirmek İçin Buraya Tıklayın
2. Part İndirmek İçin Buraya Tıklayın
3. Part İndirmek İçin Buraya Tıklayın
4. Part İndirmek İçin Buraya Tıklayın

Rar Şifresi:   MScomputer

Yandex Diskten Daha Hızlı Dosya İndirmek İçin Buraya Tıklayın

Harita yapımında yardım almak için E-mail atabilirsiniz.
mustafasagir63@gmail.com



Kurulum Videosu

41 yorum:

  1. PROGRAMI KURDUKTAN SONRA AÇILMIYOR LİCENS SAYFASI ÇIKIYOR HATA VERİYOR NEDENİ NE ACABA YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ

    YanıtlaSil
  2. videoda anlatıldığı gibi kurduysanız sorun çıkmaması lazım. eğer daha önce kurduğunuz ArcGIS varsa onu Unnistaller programları ile kaldırın ve kayıt defteriniz taratıp temizleyin. PC yi yeniden başlatın ve tekrar kurmayı deneyin

    YanıtlaSil
  3. Türkçe yaması var ise paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  4. basit inglizce kullandığından dolayı biz türkçesine ihtiyaç duymadık ve yama hazırlamadık. ama ingilizce kullanamıyorsanız yamayı başka bir yerde de bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. program açınca generating arcıd module iletisi geliyor programda işlem yaparken kapatıyor argıs desktop has encountered hatası alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun genellikle iki nedeni vardır. birincisi windowsta yönetici değilsinizdir. ikincisi ekran kartı driverınızda ya da ekran kartının kendisinde problem vardır. eğer Windowsta yönetici haklarına sahip iseniz. ekran kartı driverinizi güncelleyin sorun çözülecektir.

      Sil
  6. programı açarken generating arcıd module iletisi geliyor çözümü var mı

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Paket kurulum olduğu için içerisinde bütün Arcgis programları var 3D analiz için içerisindeki ArcScene programını kullanabilirsiniz

      Sil
  8. crack yaparken videoda LM SETUP İÇİNDE EDİT İÇİNDE YAZILAN NE OKUYAMADIM HOCAM. YARDIM EDERSEN SEVİNECEM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DIEGOSOFT yazıyoruz oraya. Ayrıca kurulum videosunu izlerken çözünürlüğü yüksek bir şekilde izleme imkanınız var ise yazılar net bir şekilde okunabilmekte.

      Sil
  9. water utilities aplication framework 9 istiyo hocam bu ne? nerden bulacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google da aratırsanız rahatlıkla bulabilirsiniz. İşletim sisteminiz güncel değilse bunu istemesi normaldir.

      Sil
    2. Hocam kurdum çalışıyo ama arcscene çalışmıyo. 3d analiz lisansı yok gibi bişey diyo..ne yapmam lazım?

      Sil
  10. Arcmap i açın Extensions tan 3d analizin yanına tik atın sorunsuz çalışır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam birebir video ya göre uyguladım. arcgıs çalışıyo ama , extensions da
      3d analyst (license not available) yazıyo. yanına tik atılmıyo. YARDIM...

      Sil
    2. tik atılmıo 'there is no 3d analyst license current available' die hata verio

      Sil
    3. tik atarken ' there is no 3d analyst license currently available' hatası veriyor

      Sil
    4. Programı videodaki gibi kurduysaniz ve diğer özellikleri tam olarak çalışıyor ise 3d analyst i aktif etmenin tek yolu "Customize->Extensions" yolunu izleyerek orays tik atmaktır. Eğer bunları yapamıyorsanız grafik kartı ve diğer sürücüleri guncelleyin öncelikle

      Sil
  11. videodaki gibi kurdum ancak programı açıyorum bi kaç işlem yapıyorum ve hata veriyo ve kapanıyo

    YanıtlaSil
  12. Programın kurulu olduğu klasöre girin. Programı klasör içinde üzerine sağ tıklayın ve bir defaya mahsus yönetici olarak çalıştır komutu verin

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Mustafa bey elinize sağlık çok güzel bir paylaşım
    arcgis spatial analyst varmıdır

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ediyorum. malesef arcgis spatial bulunmamaktadır bizde

    YanıtlaSil
  15. hocam bu program 32 bitlik bilgisayarlarda çalışıyormu, ben çalıştıramadım, varsa bir yolu nasıl çalıştırabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program 32 bit işletim sistemi ile uyumludur. Kurulum videosunu izleyerek adımları uygulayın.

      Sil
  16. hocam bu program 32 bitlik bilgisayarlarda çalışıyormu, ben çalıştıramadım, varsa bir yolu nasıl çalıştırabiliriz

    YanıtlaSil
  17. slm hocam programı win8.1 kurduk çalıştı, pc kapatıp açınca pc yi onarmaya geçiyor pc süraekli açılıp kapanıyor, sistemi geri yükleyince açılıyor ozamanda program gidiyor, çözümü nedir acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program windows 7/8/8.1/10 da denendi ve hiç bir sorun ile karşılaşmadik

      Sil
  18. Stop server ve start server dedikten sonra Reread Server Failed license kısmını hallederken çıkıyor hocam neden olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceki arcgis kurma denemelerinizden attık dosyalar kayıt defterinizde birikmiş olabilir. Kayıt defterini temizleyin tekrar deneyin

      Sil
  19. expansionların hiçbirine tik atılmıyor lisans not available hatası veriyor. hani fulldü program?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program full sürüm onu aktif etmekte sorun yaşamışsın

      Sil
  20. HOCAM NASILSINIZ PROGRAMI INDIREMIYORUM SIZE ZAHMET YARDIMCI OLABILIRMISINIZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bağlantıya tıklayın. 5 saniyelik reklamdan sonra reklamı geç deyin. Ardından Yandex diskteki dosyayi indirin

      Sil
  21. Merhaba. sizin videonuzu kullanarak 2016 temmuzda 9.3 kurulumunu sorunsu yapmıştım ama geçtiğimiz günlerde arcgis programı lisans süresiyle ilgili uyarı vermeye başladı ve şimdi açmıyor. ben de programı komple (kalıntılarıyla birlikte) kaldırdım ve tekrar kurmaya çalıştım ancak şimdi videonun 11:06'daki License Manager kısmına bilgisayar adımı yazdığımda "The computer you chose is not a valid license server or is running an older version of the License Manager" uyarısı alıyorum. Bu problemi nasıl aşabilirim?

    YanıtlaSil
  22. Merhaba. sizin videonuzu kullanarak 2016 temmuzda 9.3 kurulumunu sorunsu yapmıştım ama geçtiğimiz günlerde arcgis programı lisans süresiyle ilgili uyarı vermeye başladı ve şimdi açmıyor. ben de programı komple (kalıntılarıyla birlikte) kaldırdım ve tekrar kurmaya çalıştım ancak şimdi videonun 11:06'daki License Manager kısmına bilgisayar adımı yazdığımda "The computer you chose is not a valid license server or is running an older version of the License Manager" uyarısı alıyorum. Bu problemi nasıl aşabilirim?

    YanıtlaSil
  23. Bigisayarın tarihini 2016 temmuz yapıp internet bağlantısını keserek işlemlere devam edince çalıştı ancak iş için merkezi sistem üzerinde çelışan programlar kullanıyoruz ve bilgisayarın tarih ve saati merkez server ile uyumlu olmayınca bağlantı gerçekleştiremiyoruz. Programı bu şekilde kandırmadan yapabileceğimiz bir çözüm yolu var mı?

    YanıtlaSil
  24. Hakan kaya pc ye format atarsanız program yeni bir bilgisayarmış olarak algılar ve sorun çözülür

    YanıtlaSil
  25. Başka bir yolu yok mu Mustafa Bey? Bilgisayarım kurum bilgisayarı olduğu için kullandığımız başkaca programlar, e-imza eklentileri, evrak vs birçok şey var. Format atarsak bütün sistemi yeniden kurmak gerekecek. :(

    YanıtlaSil
  26. Aklıma gelen bir fikir; mevcut crack lisans programıyla/dosyasıyla 17 kasım 2017 tarihine kadar geçerli bir lisans var. Bu lisans dosyası içeriğiyle oynama şansımız olmaz mı?
    Belki bu sorumla da yazılım/programlama hakkında ne kadar bilgisiz olduğumu da göstermiş oldum :)

    YanıtlaSil

Tüm Hakları Saklıdır. MScomputer Kaynak Gösterilerek Başka Sitelerde Link Paylaşımı Yapılabilir